Who's here

Monday, August 22, 2011

Beginner Romanian - Cum te cheama? (Hi, what is your name?)


A: Cum te cheamă? 
B: Bună! Pe mine mă cheamă Alexandra!
A: Tu de unde eşti?
B: Sunt din Oradea!
A: Cîţi ani ai şi cu ce te ocupi?
B: Am 37 de ani şi sunt profesoară de limbi străine.


(/Unde lucrezi? Care este locul tău de muncă? Ce profesie ai? Ce eşti de meserie?)
Salut! Numele meu este Ilie! Eu sunt clujean de origine, dar acum trăiesc în Mediaş. Din păcate, nu am un loc de muncă. Sun şomer.
Salut tuturor! Eu sunt Vasile! Şi eu sînt din judeţul Cluj, iar acum locuiesc în Oradea. Sunt pensionar. Înainte am lucrat ca tehnician la Uzina electrică din Oradea.

Cum vă numiţi?

Mă numesc Andrei Popescu. Sunt din Timişoara! Sunt de profesie ziarist. O perioadă am lucrat însă ca şi inginer mecanic.

No comments:

Post a Comment