Who's here

Monday, September 27, 2010

Intermediate Romanian - Stabilirea unei intilnirii (Setting up a meeting)

Stabilirea unei întîlniri
A: Ne putem întîlni după-masă? Ai timp?
B: O să încerc să îmi fac ceva timp liber! E vorba de ceva urgent?
A: Nu, m-am gîndit că din moment ce nu ne-am văzut de mult timp, am putea ieşi la o bere. Dacă ai chef, putem să mergem şi la cinema să vedem un film bun.
B: După ce ies de la serviciu, trebuie să mă întîlnesc cu un fost coleg de liceu, dar după aceea sînt liber.
A: Perfect. La ce oră termini?
B: Dacă ne vedem la ora 19, este perfect.
A: În regulă. Mă suni dacă intervine ceva, da?
B: Desigur! Atunci rămîne să ne vedem diseară.


ne putem întîlni = putem să ne întîlnim
o să încerc = voi încerca
e vorba de ceva urgent = este ceva urgent
putem să mergem = putem merge
da? = nu-i aşa?

Grammar explanations and audio available here.

My paying pupils get the whole educational "shebang". Non-paying vistors only get this much. It's only fair. Respek! :-)

No comments:

Post a Comment